Konsten att sno mat

Att dansa är nog det bästa som finns. Morgonens klasser bestod av jazz efterföljt av street, vill bara ha mer!
Morfar sover ute i sommarstället i Ljusterö inatt så jag passade på att bjuda över fina Liz på middag och husrum över natten. Operation "gå-på-konferens-och-sno-mat-från-buffén" gick helt utmärkt och jag lyckades t.o.m smyga till ett hörn i salen och sno ner lite buffémat samtidigt som pappa står och täcker hörnet med kavajen och låtsas prata "konferens"-nonsens med mig för att inte väcka uppmärksamhet. Allt detta för en lunchlåda!


He he, kan inget annat än skratta när jag läser min fars kommentarer till mina inlägg, det värmer gott. (Tack pappa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0