Julgillaren

Mina försök att bli mer intresserad av julen och allt som hör till har gått otroligt smidigt. Jag förtär glögg och pepparkakor i massor, kollar på julkalendern, planerar julklappsköp  samtidigt som jag tänker "vore det inte mysigt att göra pepparkakshus?". Processen från att inte gilla julfirande till att helt plötsligt, nästan iallafall, gilla den har gått så pass oroande obehindrat att jag funderar på om jag inte varit lite ut av en jul-gillare trots allt men Kalle Anka klarar jag mig dock allt bra utan. Honom överlämnar jag till dig pappa...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja, bevare oss från Benjamin Syrsa och hans vänner!

2010-12-04 @ 01:42:11
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/
Postat av: Liz

Om du bara visste hur glad jag blir!

Jag vill tro att det är mina smått desperata försök, men oavsett så blir jag lycklig över att det är något som har påverkat dig till denna insikt.

Kanske flytten hemifrån? Det var ju faktiskt då som min monsterjulbeundran startade.

2010-12-08 @ 00:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0