Potatissalladen

Blir så otroligt förundrad över hur makalöst dumsnäll jag är. Om det inte hade varit så att jag gått i skolan och jobbat hela dagen idag och gör detsamma imorgon så hade jag troligtvis inte stått halv ett på natten och lagat fransk potatissallad och rostbiff till kusinerna och deras respektive som kommer på middag imorgon kväll - vilket är precis det jag gör. När dessutom min väska gick itu på väg till ICA och jag väl på ICA spiller ut en hel säck potatis för att sedan komma hem och lyckas låsa mitt mobila bredband genom att trycka in fel kod och sedan i ren desperation ringa till pappa för att meddela att jag hatar mitt liv så är det inte lika kul längre. Men nu har jag tagit mig någorlunda samman och bestämt mig för att klara mig igenom matlagningen även om det innebär några timmars förlorad sömn.
Fan vad god potatissallad det ska bli...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Herregud, du är min idol!

2010-12-07 @ 13:58:31
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/
Postat av: brittmari wiktorsson

Du är en kämpe Anna/ Ta vara på dig

2010-12-07 @ 19:53:27
Postat av: Liz

Älskade vän!

Vissa dagar är ju hemska, rentav fruktansvärda. Jag förstår verkligen din frustration där..

Men du är ju den bästa jag vet också, själv hade jag nog satt mig ner redan där mitt i potatisarna och storbölat tills butikschefen hade kommit och torkat mina tårar/slängt ut mig.

Snartsnart är det lov och lussekatter och lugna vinterpromenader! PUSS

2010-12-08 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0