När man inte orkar tvätta

Jag kan skämmas något otroligt när jag tänker efter på hur sällan jag faktiskt tvättar (om man inte inräknar underkläder). Med tanke på att jag tränar och svettas totalt 5 dagar i veckan så vore det kanske rimligt att iallafall tvätta en gång i veckan men jag måste erkänna att jag tvättar betydligt mer sällan än så - skrämmande sällan. Jag vill påstå att jag har ett sant flyt i resterande hemma-sysslor men att tvätta har liksom aldrig intresserat mig. Måste finna en lösning!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Neej, det är ju bara bra att inte tvätta så ofta! Så väger man inte så tungt på miljön =)

2010-11-24 @ 02:31:28
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0