Grön på U-tube

Som ett nästa steg i att utbilda morfar i data-användning så introducerade jag för första gången Youtube för honom igår kväll. Att se en 84-årig gammal man uppleva en sådan total fascination över möjligheten att söka på olika klipp på internet hör nog till bland det roligaste jag någonsin skådat. Då morfar är väldigt naturintresserad så visade jag honom ett flertal klipp på djur som utförde diverse konster och efter varje klipp så tjöt morfar av glädje samtidigt som han klappade händerna och skrek "MERA! MERA! GE MIG MERA!". Och sådär höll vi på ungefär hela kvällen...


Kommentarer
Postat av: brittmari wiktorsson

Komiskt Anna/ puss mamma

2010-11-24 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0