Den lite för dyra kappan

Har i flera veckor, i takt med att höstkylan kommit, fasat över den dagen jag kommer bli tvungen att köpa mig en höst/vinter-jacka. Inte det att jag inte tycker om hösten utan snarare att jag insett att den dag jag blir tvungen att köpa mig en värmande snygg jacka så kommer jag bli någorlunda tvungen att lägga en hel del pengar på den och därmed bli lite fattigare än vad jag redan är. Då jag blivit varnad av kollegor på jobbet förra veckan att den här veckan kommer bjuda på kallare väder så gjorde jag igår slag i saken. Jag må vara en höst/vinter-kappa rikare men då den gjorde mig, precis som förutspått, lite fattigare än vad jag redan är så har jag bestämt mig för att den även kommer få agera vår/sommar-jacka. Detta för att riktigt känna att den kommer till sin fulla rätt...


Kommentarer
Postat av: brittmari wiktorsson

Vad snygg den ser ut att vara på bilden Anna/ Kram mamma

2010-10-13 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0