Fräschar upp sig

Som jag tidigare berättat om så har de senaste månaderna, i och med mina påbörjade studier på Balettakademien, varit allt annat än fräscha. Kan t.o.m motvilligt erkänna att jag inte kommer ihåg sist jag klippte tånaglarna. I försök att åstadkomma en lite fräschare Anna så har jag därför de senaste timmarna genomfört en rad olika åtgärder, att klippa tånaglarna var en ut av dem. Så nu vill jag bara meddela att jag, efter visst bestyr, äntligen är anständig nog för att vistas bland! 


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vistas bland vad? =-o

2010-11-01 @ 14:20:28
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/
Postat av: Anna

Vanligt folk!

2010-11-01 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0