När det blir lite för mycket


Det ständiga suget jag haft efter något sött har nu istället, tack och lov, gått över till sug efter vitkål. För att stilla mitt kål-behov köpte jag därför med mig en hel vitkål efter skolan att ha till lunch och jag kan bara konstatera att jag har noll karaktär när det kommer till att äta saker jag är sugen på med måtta. 1 lagom stor bit vitkål blev senare 1 liten bit till och därefter en väldigt stor bit för att sedan avrunda med ännu en stor bit. Med ungefär 3 kg vitkål i magen så ska jag nu gå och träffa Elin och förhoppningsvis så ska hon slippa drabbas av de bieffekter som kan ske när Anna ätit liite för mycket vitkål. Om inte annat så känner jag inte längre något sug efter vitkål.


Kommentarer
Postat av: Johan

Måtte gud välsigna dina tarmar små.

2010-10-27 @ 18:02:13
Postat av: Pappa

Så då kan man rätta kalla dig ett riktigt kålhuvud nu då?

2010-10-27 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0