Tji fick jag

Som jag nämnde igår så väntade en sann överraskningsdag efter jobbet som familjen planerat men då mamma, något salongsberusad, berättade alla överraskningdetaljer för någon vecka sedan var jag kanske inte särskilt spänd av förväntan. Det jag tidigare fått höra var att vi skulle spendera kvällen med biobesök vid Stureplan och hela resan dit blev jag övertygad om att de beställt biljetter till en smådålig Ferrell-komedi eller om jag hellre ville se; nya filmen av Lilla Jönssonligan. Mycket riktigt åkte vi till Stureplan men istället för vid bion blev jag avlämpad vid Sturebadet. Där fick jag istället för halvdålig Ferrell-komedi avnjuta 1½ timmes lång massage efterföljt av god middag på Konstnärsbaren och sedan hotellnatt och maffig hotellfrukost på Adlon.
Puss och tack familjen.


Kommentarer
Postat av: brittmari wiktorsson

Lite roligt att luras, men desto härligare att du fick en njutningsfull födelsedag/ Många kramar från mamma

2010-10-10 @ 18:30:48
Postat av: Fredrik

Åååh vad roligt =D klurigt av mor din där!

2010-10-10 @ 20:48:34
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0