Duscha mig

Jag har upptäckt ett litet dåligt mönster hos mig själv de senaste veckorna och det är att jag börjar bli alldeles för bekväm i att ständigt vara ofräsch. Man skulle kunna säga att jag accepterat det faktum att jag aldrig kommer bli en riktig fräsching så länge jag går på Balettakademien vilket har fått mig att nästan tycka att det ligger något lönlöst i att duscha. Jag kan sitta och resonera med mig själv i timmar angående om det ska vara nödvändigt i att duscha eller inte och i 8 av 10 fall så kommer jag fram till att; "Äh, jag kommer bli svettig imorgon ändå". När väl morgondagen kommer och jag återigen sitter där svettig och trött så kommer jag oftast fram till precis samma sak igen. Och så där håller det på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0