Den korta fotbollskarriären

Hade känt mig som en sann landsförädare om jag inte kollat på fotbollsmatchen mellan Holland och Sverige ikväll. Trots att jag är en sann korpfotbolls-fantast så fattar jag inte ett dyft av spelet eller fotbollsregler. Minns så väl när jag själv spelade fotboll på sommarskola i 11-årsåldern då jag ofta fick skäll av tränarna över att jag aldrig höll min position i laget. Jag kommer ihåg att detta förbryllade mig ganska mycket eftersom det viktigaste (tyckte jag) är väl att göra mål, inte hålla någon himla lagposition. Och där slutade min fotbollskarriär ganska tvärt...


Kommentarer
Postat av: brittmari wiktorsson

Du hade en logisk inställning. Vilka vann igår förresten?

2010-10-13 @ 18:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0