Att kändisspotta

Att stöta ihop med kändisar har sedan jag flyttat till Stockholm har blivit en alltmer förekommande företeelse. Senast i raden av kändisar var Sven Wollter som gladlynt stod och packade upp sina varor i kassan framför mig på ICA imorrse. Till en början när jag flyttade hit kunde jag bli helt starstrucked över att se en kändis eller annan jetsetare (oberoende stjärnstatus) och totalt stirra sönder den kända personligheten man passerade på stan. Dock så har jag nu blivit så pass rutinerad i mötet med en kändis att jag lärt mig blivit lite mer diskret i mitt blängande. Detta betyder att jag, istället för att stirra rakt på nu blivit den där typen som flackar lite lätt med blicken och försöker för allt i världen spela ointresserad.
Det går sådär.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Då är jag oerhört tacksam att det var du och inte din mamma som fick syn på Sven Wollter.



;-)

2010-10-18 @ 07:24:41
Postat av: brittmari wiktorsson

Ja, som sagt jag är avundsjuk på dig Anna/ mamma

2010-10-18 @ 09:28:07
Postat av: Fredrik

Frågade du honom om han fortfarande röstade på kommunisterna? =D



Jag har bara sett kompmusiker (till Salem och Henrik Dorsin) och falubor sen jag kom hit =/

2010-10-18 @ 11:08:09
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/
Postat av: Till Ma & Pa

Hehe ja, det hade varit tämligen intressant att se ett möte mellan mamma och Sven. Här snackar vi äkta utblängning!

2010-10-18 @ 21:06:03
Postat av: Till Fredrik

Nej det frågade jag inte :)

Du får komma och hänga en dag med mig i Kungsholmen. Det är här den tunga ligan hänger!

2010-10-18 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0