Vad sa du sa du?

Efter ett väldigt givande besök på Dans och Cirkushögskolan har resten av dagen ägnats till konstant kassaarbete i Tebutiken. Ytterligare något onödig information är att jag i natt var tvungen att sova med bomull i öronen för att inte störas av morfars kvällsradio, vilket gav (kanske inte helt oväntat) ganska intressanta följder. Hela dagen har jag gått runt, utan att fundera särskilt mycket på varför, och känt mig något smådöv och tyckt att jag gått runt som i en dimma. När jag senare kommer hem från jobbet känner jag att det kliar något fruktansvärt i öronen. Jag kliade och ut ploppade två fina bomullstussar. Med ens var hörseln tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hahaha va roligt! HAHA

2010-10-28 @ 20:53:22
Postat av: brittmari wiktorsson

Jag tycker också det lät komiskt, konstigt att ingen annan uppmärksammade det heller, eller också var de finkänsliga och trodde du hade ont i öronen.

I helgen arbetar jag./ Kramar mamma

2010-10-29 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0