Ett kärt återseende

Förutom att det är en stor lycka att se familjen igen så hade jag också ett kärt återseende tillsammans med vår gamla vita kyl. Efter att ha ätit en stor mängd frukt, bär, heta räkor, surdegsbröd, keso och druckit 1 liter te så mår jag nu skapligt illa och kan smått ångra de där sista räkorna. Trots illamåendet så njuter jag verkligen av att kunna välja och vraka av alla varor utan att behöva fundera över priser och hetsa över brödsmulor som ska sparas in i det sista. Men nu i helgen ska det inte sparas, här ska ätas!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hahaha! Älskar verkligen dina fina bilder som aningen förstärker innehållet i det du skriver :) men jag gillar texten jättemycket också. Kul att läsa varje gång! Tur att du fick komma hem och äta upp dig lite, önskar att mitt barn också ville komma hem och bli lite gödd. Tack för att du tog med dig saker till Liz igen, kram! :)

2010-09-13 @ 08:15:29
Postat av: Anna

hehe, vad bra att du tycker det Ewa! Sakerna kom välbehållna till Stockholm, nu ska jag bara föra över dem vidare till Liz. Nästa gång det bär av till Falun så kanske jag får med mig Liz :). Kramen!

2010-09-13 @ 14:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0