Ett tappert försök

För att välkommna mig till mitt lilla skrymsle, när jag anlände för någon vecka sedan, så ställde morfar in en liten blomma på mitt skrivbord. Det han nog inte visste var att jag praktiskt taget är helt värdelös på att ta hand om allt som heter växter och blommor och som man kan se så ser även denna blomma lite småledsen ut i bladen. Trots att jag gick in med tanken att jag skulle göra allt i min makt för att få den att överleva min vård genom att vattna och ge den solljus har jag ändå inte lyckats. Jag har förvisso haft mycket för mig om dagarna men nog borde man kunna hålla liv i en blomma mer än 2 veckor. Om inte annat så gjorde jag iallafall ett tappert försök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0