Med siktet mot Falun

Som jag nämnde tidigare i ett inlägg så hade jag en liten förhoppning om att mamma en dag skulle ringa mig i vädjan att jag skulle komma hem men tyvärr så har ännu ingen familjemedlem hört av sig för att be mig om just det, vilket har orsakat att jag fått ta saken i egna händer. Detta betyder att jag nu sitter på ett tåg hem med tanken att tillbringa kvällen och söndagen tillsammans med familj, badkar, vänner, tvättmaskinen och god mat(!).
Så mamma och pappa - ladda eltandborsten, för här kommer jag!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Himmel och plättar, var det denna helg du skulle komma hem!

2010-09-11 @ 18:37:06
Postat av: Dotter

Nu var du rolig!

2010-09-11 @ 22:37:20
Postat av: Erlandkatharina

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-07-05 @ 07:59:31
URL: http://erlandkatharina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0