När man behöver piggas upp

Hade årets underligaste natt inatt. Kunde omöjligt sova och låg och vred mig ända till klockan 5 på morgonen. Jag blev t.o.m så desperat att jag vid halv 5 sökte på "Nature Sounds" på Spotify i ett försök att somna, haha, jag tror det fungerade! Med anledning till min sömnlösa natt så kändes det inte riktigt angeläget att gå upp två timmar senare för att göra iordning mig för en dag full av dans så jag beslutade mig för att sova ut vilket jag är otroligt glad att jag gjorde. För att komma ner i varv och finna lite ro i det hektiska Stockholms-livet så tog jag mig en lång promenad nere vid hamnen för att sedan sätta mig i solen med den billigaste, dåligaste skvallerblaskan och billigaste, sötsliskigaste glassen. Mycket mer än så behövs inte för att få mig på bättre tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0