Torsdag

Fullspäckad dag! Tea Centre, stället jag precis fått jobb på, ringde innan min första lektion för att be mig hoppa in och jobba vid halv två vilket jag tackade ja till. Tjugo över tolv, när sista lektionen precis slutat, kastar jag i mig mat för att ta mig stressad till tunnelbanan för att hinna hem och ta mig en raggardusch (blivit oförskämt många sådana senaste tiden). När jag sedan ska ta mig till Söder sätter jag mig , olyckligt nog, på fel tunnelbana och lyckas därmed komma försent till första arbetsdagen (Ja, mamma och pappa. Jag ringde innan och berättade att jag skulle komma lite senare). Vill ändå påstå, trots min försening, att arbetsdagen verkligen var lyckad. Har effektivt packat och vikt tépåsar, lärt mig kassaapparaten samt lyckats bemöta utländska, te-intresserade turister. Fortsättningen på kvällen och dagen skedde hemma hos Erica tillsammans med Anni där vi gjorde en enorm pastasallad vilket också resulterade till lunch för morgondagen. Nog har jag en ekonomisk sida inom mig!

Kommentarer
Postat av: brittmari wiktorsson

Ja Anna du har verkligen en ekonomisk sida hos dig.

Även en bloggsida.Idag har jag inhandlat lite Anna tilltugg, som jag tänker ta med till dig. Beppe har varit på dagis, då vi skulle gå in lade han sig nedanför bilen, nu har jag lärt mig att då är det bajsrunda på gång, så efter detta och spring i skogen ligger vi nu utfläkta på golvet. Hugs mammy

2010-09-03 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0