Njutsamma ensamheten

Morfar åkte till sommarstället i Ljusterö imorrse och stannar över natten så jag passar på att njuta av första kvällen själv på mycket länge. Var på min mentor Daniel Rörströms kvällklass och nu har jag precis intagit godaste vegetariska tacotallriken i soffan. Funderar på att gå och köpa mig en Ben&Jerry's, det skulle verkligen toppa kvällen! Tänkte iallafall visa ett klipp från en hiphop-klass med Daniel (mannen med dreadsen), mest för att visa gamla päronen i falun vad hiphop kan vara...


Kommentarer
Postat av: brittmari wiktorsson

Jag njuter å dina vägnar att du har ensamtid.

Det ser svårt ut med Hip-hopen, rulla med fötter etc.

tycker ett av dina päron

2010-09-21 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0