Att handla billigt

Kunde komma på mig själv när jag stod bland varorna på Konsum för en stund sedan att jag likt besatt analyserade varornas priser in i det sista. Jag kan verkligen förvånas över mig själv hur fiskbullar för 12,50 kan kännas så otroligt mycket billigare än fiskbullar för 13,20. För någon månad sedan var en krona hit och dit inte hela världen men helt plötsligt så känns den där 50-öringen väldigt viktigt. Men någon dag så ska jag verkligen lyxa till det för mig, då ska jag köpa fiskbullar för 13,20...


Kommentarer
Postat av: Pappa

FISKBULLAR????????

Den här bloggen måste vara kapad av någon som försöker utge sig för att vara min dotter.

Min dotter har inte tagit en fiskbulle i sin mun sedan hon lärde sig tala, som 3 åring.

2010-09-21 @ 17:01:08
Postat av: Fiskbullen

Då kan jag meddela dig kära pappa att din dotter praktiskt taget lever på fiskbullar för tillfället, fiskbullar med dillsås!

2010-09-21 @ 20:07:22
Postat av: brittmari wiktorsson

Jag förstår att jag behöver köpa med mig Hallomi till på lördag, så du kan variera fiskbullsmenyn/ Kramisar mamma

2010-09-21 @ 20:13:18
Postat av: A

Kan man få önska qourn-filéer istället? Puss

2010-09-21 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0