Inte så coolt


Jag kan märka att folk blir ganska förvånade när det får reda på att jag går en Streetlinje och jag kan inget annat än förstå deras förvåning. Vid närmare eftertanke så är jag nog så långt ifrån hiphop, förutom att jag dansar det, som man kan komma. Jag går inte runt i baggykläder, använder inga guldsmycken, lyssnar inte på hiphop-musik, dricker inte coca-cola, kallar inte mina vänner för syster och bror och använder heller inte särskilt coola hälsningsfraser när jag möter en bekant. Det är nästan så att man kan känna sig lite malplacerad när man är omgiven av ett gäng coola hiphop-typer som i sina stora kläder står och samtalar samtidigt som de rutinerat använder fräcka handgester.
Och där står man...


Kommentarer
Postat av: Mija

Streetlinje? Det har jag aldrig hört talas om.

2010-09-23 @ 22:58:12
URL: http://hejmija.blogg.se/
Postat av: Johnnysine

Great .Now i can say thank you!

2011-03-29 @ 19:28:28
URL: http://johnnysine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0