Välkomnar helgen med skobyte

Att dansa och svettas varje dag får en inte riktigt att lukta avundsvärt gott eller för
den delen vara särskilt fräsch. Därför kan det vara lite extra skönt när helgen kommer eftersom man äntligen får tillfälle att lukta lite godare, slippa överkonsumera deodorant och också slippa att ständigt gå runt i träningskläder. Även om jag älskar att dansa så är det en ljuv känsla när man äntligen får möjligheten att sätta på sig fin-skorna istället för mina halvtaskiga och lite för stora gympadojjor. 
Hur som helst så närmar sig nu Idol på 4:an och eftersom jag , som tidigare nämnt, bor hos min morfar som mycket hellre ägnar sig åt mer utbildande program på svt-kanalerna så ska jag snällt bege mig till Anni och hennes studentlägenhet. Därmed - på med fin-skorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0