Att vara en snåljåp

Kära mamma och den efterlängtade chokladen har anlänt och nu sitter jag med chokladen i handen och bara njuter av doften, detta för att jag för allt i världen inte vill att den ska ta slut. Förr (när jag bodde hemma och inte hade så mycket utgifter) såg jag ingen anledning att spara på en köpt chokladkaka men nu som något fattig student så försöker man hela tiden finna sätt att spara in. Senaste är ta exempelvis (som i det här fallet) en chokladkaka och bara blunda och dofta på den samtidigt som man visualiserar sig att man tar en tugga av den utan att i själva verket göra det. Chokladen räcker på så sätt minst två dagar längre - fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0