Mamma - den perfekta kunden

Det är otroligt intressant att följa med mamma in i en kosmetika-butik. Jag vill påstå att min mamma är en otroligt klok kvinna men det är som att hon så fort hon gör entré i en butik som säljer krämer, smink och parfymer så förvandlas hon till den absolut perfekta kunden - måttfullt godtrogen och naiv. Den skickliga expediten tar fram diverse krämer som utlovar guld och gröna skogar och där står mamma och nickar ivrigt och instämmande till allt som sägs. Det krävs sin kvinna för att lyckas ta henne ur den tillfälliga transen men ett nyp i sidan och en sträng blick brukar oftast fungera. Man kan ju alltid undra hur det hade gått annars...

Puss mamma.

Kommentarer
Postat av: BrittMari Wiktorsson

Ja du, det var tur att du va med, jag blir helt förhäxad av hur fin jag kan bli, sektvarning tänker jag på.En annan sak jag fått uppleva igen är hur smidig du är och ändå kan bevara din integritet.

Jag har mycket att lära.

Älskar dig Anna/ Mamma

2010-09-26 @ 21:33:46
Postat av: Erica

sv: Jaa det var helt gäälet! 9.90kg för bananer har dom som specialerbjudande den här veckan!

2010-09-27 @ 14:21:12
URL: http://bouncewithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0