Att vara besatt av mat

Åt middag på vegetarisk restaurang med fina vännen Liz ikväll och jag kunde hela tiden komma på mig själv med att alltid, vad vi än pratade om innan, komma in på ämnet mat. Jag kunde verkligen känna hur jag lös upp när vi började prata om olika livsmedel och rätter. Har alltid tyckt om mat men det är nästan skrämmande hur fixerad jag har blivit över mat på sista tiden. Jag har till och med upptäckt att jag blir genuint lycklig och lugn av att gå in på Konsum och bara flanera bland hyllorna (hyllorna med delikatessvarorna är favoriten). Förutom att jag både tänker och pratar mat så har jag även börjat googla på diverse maträtter jag är sugen på, bara en tidsfråga innan jag börjar "YouTuba" på Pasta Carbonara!

Kommentarer
Postat av: Liz

En quornfilé om dagen känns fint i magen!

Likaså en middag med fina dig på en utmärkt restaurang :) jag är glad att middagen tillfredsställde dig så, du får hemskt gärna prata så mycket om mat som du vill!

<3

2010-09-09 @ 10:38:03
Postat av: Aleksandervilja

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-04-27 @ 11:17:52
URL: http://aleksandervilja.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0