En dag att sjunga på

Idag sjungs det en massa kan jag meddela. Inte bara för våren och kungen utan även på sista refrängen för min tid här på Kungsholmen hos käraste morfar Åke. Imorgon övertar jag nämligen återigen kusinens lägenhet i Sickla för en månad innan jag på riktigt flyttar in i mitt alldeles egna hem men innan dess ska jag förhoppningsvis ha hunnit spacklat, målat och spikat. Detta någonstans mellan dansen, jobbet och allt ätande.
Kan hur som helst redan nu förvarna om att jag har mina aningar på att jag kommer bli en riktig inredningsfanatiker. En sådan där som inte pratar om annat än vilken färg på mattan som passar bäst ihop med lackeringen på golvet, vilken som är den smartaste lösningen på förvaring och hur man ska placera sängen för att ge bäst Feng Shui. Jag bara säger...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, härligt =) lycka till med alltsammans!

2011-05-01 @ 13:42:04
URL: http://pousettefalk.blogspot.com
Postat av: Anna

tack och detsamma Fredrik!

hur sluttentan gått för dig och hur går planeringen med sommarskolan? :)

2011-05-01 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0