Att göra en nödlösning



Med anledning till den hektiska StreetStar-helgen så har mest träningskläder, skor och diverse prylar bara slängts omkring i lägenheten mellan de korta stunder jag har hunnit hem. Därför blev jag, när jag vaknade upp i Söndags, tvungen att ta tag i en ganska grov undanröjning eller för att tala klarspråk - slänga in allt på golvet i badrummet. Jag har nu upptäckt att jag blivit skrämmande bekväm med att kasta allt på badrumsgolvet eftersom högen bara växer sig större och större för var dag som går. I och med detta så blir proceduren att ta sig över lite ut av en utmaning. I övermorgon får jag nog börja gräva mig under...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är alltså inte mycket som har förändrat sig.



// Pa

2011-02-02 @ 10:06:47
Postat av: Anonym

Då är allt som vanligt då!?

// Pa

2011-02-02 @ 18:27:07
Postat av: A

Allt är som vanligt!

2011-02-02 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0