539:e paret

Efter att ha frysit om händerna i månader kan jag nu glatt meddela föräldrarna där hemma att det inte längre är fallet. Inte har jag bara skaffat mig ett par vantar utan hela två par! Därmed kan man med mycket simpel matematik räkna ut att jag nu kommer gå varm om fingrarna i ca 2 veckor, 3 om jag har tur. För de som känner mig vet att jag är en riktig hejare på tappa bort saker och dessvärre så är just vantar det jag är absolut bäst på att förlägga. Det kan jag, utan blygsamhet. säga är något av mina absolut främsta egenskaper!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser att du så träffande har målat vantarna i olika färger. Det tyder på en god verklighetsuppfattning.

// Pa

2011-02-24 @ 22:31:44
Postat av: Anonym

Jag kan härmed meddela att jag tappat körkortet.

Sådan mor, sådan dotter eller. Jag är bra vimsig själv har jag upptäckt./ Puss mamma

2011-02-25 @ 02:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0