Producerar hiphopmusik



Läxa till hiphop-klassen med Daniel imorgon är att ha valt en låt att dansa till inför klassen. Det vi dansar ska vara anpassat till låtens olika instrument och syftet är sedan att publiken ska kunna se vilka beats man dansar till. Då jag varken har mp3 eller annan musik än halvtaskiga ringsignaler på mobilen så har jag löst det hela med att knåpa ihop min egen låt i det oförskämt underskattade programmet MusicDj på min Sony Ericsson. Ska bli intressant att se hur mycket hiphop jag kommer kunna freestyla till detta något omusikaliska mischmasch...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha underbart =D älskar MusicDJ!

2011-02-04 @ 00:11:32
URL: http://pousettefalk.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, jag med!

2011-02-04 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0