Att vara en raggardusch

På grund av att jag, i en jäkla fart, måste rusa till jobbet efter dansklasserna så är dusch något som jag helt uteslutit, detta oberoende av hur svettig jag än må vara! Däremot så är jag riktigt flitig med att, i försök att bli någorlunda respektabel, att raggarduscha. Vid närmare eftertanke så har jag nog alltid varit en hejare på det där med raggardusch eftersom jag tycker att duscha kanske hör till bland det (tätt efter tandborstning) tråkigaste som finns. Nästan att jag skulle vilja utnämna mig till raggarduschen själv. Tanken på hur jag skulle lukta om jag någon gång glömde mitt raggardusch-kit, bestående av diverse lukta-gott-prylar , hemma är en tanke som jag helst vill glömma. Sådan där mild skol-tvål biter inte riktigt på mig.
Nej, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0