Att döda en blomfluga

Blomflugorna. Till en början försökte jag ignorera dem men när de blir tillräckligt många så är det svårt att inte irriteras över att ständigt höra dova surrljud och känna den där retande känslan av att ha en blomfluga i örat när man ska sova. Det är inte ofta som jag faktiskt ser dem men varje gång det nalkas frukost eller middag så dyker de sakta fram. Även om jag personligen kan tycka att de kanske inte är de trevligaste kryp man kan råka på så har jag iallafall fått möjligheten att öva upp min döda-blomflugor-teknik. 2 till frukost och 1 till middag.
Blir jag tillräckligt bra så överväger jag att söka till talang, chanserna är goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0