Daglivs-entusiasten

För de som känner mig (eller läst min blogg) vet att jag är en sann Daglivs-entusiast. Då kan man ju bara gissa hur glad jag blev när jag kom hem från jobbet och det ligger en Daglivs-bilaga på dörrmattan, den kan jag sitta och granska extrapriser i hur länge som helst. Lite omständigare kommer det dock bli när jag flyttar ut till kusinen i Sickla. Det blir liksom en bit om man ska ta sig till Fridhemsplan varje gång man ska handla. Den bästa lösningen är nog då att byta från Daglivs till en mer närliggande affär.
Hjärtslitande tanke...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du lär väl köpa på dig saker INNAN du flyttar ut... man får inte vara dum!

2011-01-11 @ 01:12:25
URL: http://pousettefalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0