Pizzan

Jag är väl en sådan där typisk Svensson som tycker om mig själv sådär lagom mycket, varken mer eller mindre, men ibland dyker det upp tillfällen där jag kan bli lite extra egenkär. Som när jag ställer mig, trött och hungrig efter skola och jobb, och lagar mig en pizza till middag. Trots att det kan ta lite tid innan man får äta så finns det ingenting som går upp mot känslan av att få äta när man är sådär jättehungrig. Speciellt inte om det är en pizza, en sån där med extra ost... 
Åh, vad jag tycker om mig själv.


Kommentarer
Postat av: brittmari wiktorsson

Vad gott det det låter/ Mamma

2011-01-20 @ 21:20:37
Postat av: Fredrik

Fin inställning till sig själv!

2011-01-20 @ 22:37:19
URL: http://pousettefalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0