Te-fascisten

Till följd av att jag jobbar så intensivt i te-butiken som jag gör så är det svårt att inte tänka på så mycket annat än te. Det börjar t.o.m gå så långt att det nästan börjat växa fram något fascistiska drag i mig. Kommer någon kund in och ber mig om 250g Söders Höjder (som bara är ett av alla plagiat på Söderblandning) så kan jag, om bara för en väldigt kort stund, få något svart i blicken. Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att jag skulle bli så här skrämmande engagerad i te, åtminstonde inte i Söderblandning.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Varför säljer ni ett plagiat på er egen produkt?

2011-01-25 @ 00:01:30
URL: http://pousettefalk.blogspot.com
Postat av: Te-bruden

Vi säljer bara äkta varan. Ica står för Söders Höjder.

2011-01-25 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0