Ännu ett spartips

Även om jag redan gett några snåltips så är nog inget tips så bra som att baka sitt eget bröd. Det enda man behöver är att göra ett hopkok av mjöl, vatten, bakpulver, salt, lite olja och kanske något mer kul som man har i skafferiet för att sedan kraffsa ner geggan i en form och grädda ca 30min - sen är man hemma! Om man heter Thomas och tidigare varit min mattelärare så vet man att Anna Wiktorsson aldrig kommer bli någon stor matematiker men jag skulle ändå vilja tippa på att jag tjänar en hel del på att inte lägga en massa pengar på rågkusar för att inte tala om hur gott egengjort bröd är. Jag kallar det dubbel lycka!


Kommentarer
Postat av: BrittMari Wiktorsson

Vad gott det ser ut med brödet alltså,jag ska nog själv leta reda på ett recept jag fick av mormor en gång/ Sov Gott Anna puss och kram från mamma

2011-01-31 @ 21:52:14
Postat av: Anna

Det låter som en god idé mamma!

2011-02-01 @ 07:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0