När det kliar i fingrarna

Ofta när sommaren börjar på riktigt är det inte alldeles ovanligt att jag direkt infinner mig i en slags förändringsperiod där jag får mängder av idéer och vill sätta igång med tusen olika projekt. Tidigare när jag bodde hemma kunde jag lätt mätta mina kreativitetslustor med att baka, sy eller något annat tidskrävande men nu med mycket jobb och annat så räcker liksom inte riktigt tiden till att starta några direkta husbyggen eller liknande. För att på något sätt stilla dagens kli i fingrarna satte jag därför denna morgon igång med att städa ett av våra lager som jag sen blev klar med under eftermiddagen. Detta ska nog ha gjort mig lugn för ett tag, åtminstonde till i övermorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0