Daglivs = livslust

Efter kvällsklassen med Val (mannen som verkligen kan konsten att få en att känna sig totalt hjärndöd) så begav jag mig till in absoluta favorit i alla lägen - Daglivs. Det är fantastiska med att bo på Kungsholmen igen är att det i princip inte tar mer än 2 minuter att ta sig dit från att man kliver utanför dörren, vilket gör att jag kan åka dit i princip obehindrat! Möjligtvis att jag förespråkar lite väl mycket om just Daglivs (tror att ungefär 25% av alla mina inlägg är relaterade till Daglivs)men det kan jag säga att jag gör med all rätta för den som inte varit där innan. T.o.m att jag kan tycka att kulturella attraktioner som Fotografiska, Kulturhuset, diverse konstutställningar och Medelhavsmuséet inte är någonting i jämförelse mot den insiktsfulla kunskap man kan nå på Daglivs. Att man får 2 Halloumi-ostar för endast 45kr är viktigt vetande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0