När våren är startad

Idag är jag, tro det eller ej, helt ledig från jobbet. Det var evigheter sedan som jag hade en oplanerad eftermiddag och jag fascineras lite över hur jag totalt glömt bort hur det är att göra absolut ingenting. För att riktigt känna känslan av att göra något totalt menlöst så promenerade jag efter skolan till hälsofiket Blueberry (riktigt Anna-ställe) för att köpa min favoritsmoothie. Detta brukar vara mitt sätt att starta våren på. Med detta sagt kan jag nu meddela att våren officiellt är startad. I alla fall för min del!


Kommentarer
Postat av: brittmari wiktorsson

Vad härligt det verkade, var vårskorna på också?

2011-03-23 @ 20:36:45
Postat av: Annsen

Vårskorna var på!

2011-03-24 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0